Virüs Programı Önerileriniz

Konusu 'Yazılım' forumundadır ve CAN tarafından 13 Eylül 2010 başlatılmıştır.

  1. CAN Well-Known Member


    Selam arkadaşlar bana ücretsiz ve dağıtımı yasal olan ve pc'yi kasmayacak bir virüs programı tavsiye edebilirmisiniz. Pc biraz eski çok kasıyor programlar.
     



  2. EmRe Well-Known Member

    Tamamen ücretsiz olarak;AVG Anti-Virus Free Edition, Avast Free Antivirüs, PC Tools Antivirüs, Panda Cloud Antivirüs tavsiye ederim bunlar en iyileri bence
     
  3. EmRe Well-Known Member

    Pc tools,avg ve aviradan uzak durmanı öneririm.PANDA CLOUD diyorum.Çünkü avira bazı virüs bulaşmalarında sapıtıyor,stabilitesini kaybediyor çok başıma iş açmışlığı vardır kendisinin.Avg zaten bütün testlerde arkalarda üstelik ücretsiz versiyonun rootkit zararlılarına karşı korumuyor.Yine pc tools'te testlerde arkalarda kalıyor ve üstelik başka bir ürünü olan spyware doctor'da olduğu gibi lisans girene kadar pc'inde olmadığı halde virüs bulup lisans girmezsen temizlemiyorum diyorsa pc tools'ün durumu daha da vahim demektir.

    Panda'nın ise ücretli versiyonunu kullanıyorum çok başarılı.Ücretsiz versiyonu ücretsizler arası testlerde hep önde.Birde bilgilendireyim;panda cloud güncelleme yapmaz net açık olduğu müddetçe panda sunucularına bağlı kalır ve veritabanını böylelikle sürekli güncel tutarak yeni çıkan virüsleri bulmaya çalışır.
     
  4. BaRıŞ Well-Known Member

    Combofix xD kullanmanı öneririm
     
  5. BaRıŞ Well-Known Member

    Eset Smart tpx
     
  6. CAN Well-Known Member

    Eğer bedava ve en iyi anti-virüsü programı arıyorsanız Avira kurun rahatlayın derim ;)
    Konuyu başlattığım günden buyana deniyorum henüz bir aksaklık yaşamadım.
     
  7. EmRe Well-Known Member

    Avira mı!?Avira tıpkı nod32 gibi ufak bir virüs bulaşmasında sapıtıyor bir anda ekranda bir yığın pencere açılıyor ve bilgisayarı resetlemek zorunda kalıyorsun tabi o arada virüs aviranın işini bitirmiş oluyor ve bilgisayara çoktan virüs yerleşmiş oluyor.Tabi ücretsiz versiyonu için konuşuyorum ücretli olarak denemedim henüz.
     
  8. EmRe Well-Known Member

    Sanki avast avg panda'ların ücretsiz versiyonları çok farklı da
     
  9. EmRe Well-Known Member

    bende aylarca nod 32 kulandım hiç bi sorun çıkmadı silmediği için şikayet ediliyo bazı virüsleri fakat onlarıda karantinaya alıyor yani işlevleri kayboluyo bilgisayar üstünde avast da kullandım bi ara sürekli saldırı geliyor diye uyarı veriyodu engelle diyordum ama ne fayda aynı uyarıyı 25 defa vermiştir bilgisayarı kapattırıydu zorla ama nod 32 tek geçerim sistemide hiç bi şekilde kasmadan çalışıyor.
     
  10. EmRe Well-Known Member

    Evet silmiyor Nod32. Geçenlerde bende de bir tane buldu silemedi. Mecbur format attım. Bu anlamda sınıfta kalıyor...
     
  11. BaRıŞ Well-Known Member

    Dağıtımı yasal istemişsin ama bedava sürümlerin kesin biyerinde eksiklik vardır, en iyisi vereceksin parayı kaspersky alacaksın, yanılmıyorsam yıllık ücreti çokda pahalı değil.
    Orjinal lisanslı kullanmak herzaman en iyisidir.
     

Sayfayı Paylaş