Pis Yedili Orço Replikleri Yeni

Konusu 'Diziler' forumundadır ve elif tarafından 1 Nisan 2013 başlatılmıştır.

  1. elif Moderator


    Pis Yediliden Orço nun yeni Replikleri

    Show tv tarafından Pis Yedili dizisinin sürekli tekrar tekrar yayınlanması diziye olan ilginin tekrar artmasına sebep oldu özellikle gençler arasında çok beğeniliyor. Eee tabikide dizideki Orço karakteri söylediği sözlerle büyük ilgi görüyor. İşte Pis yedili orço replikleri;

    abi alis i aradım yüzüme kapattı bi daha aradım

    bu atışımın adını feriha koydum

    Abi siz dördüncü ıstakozu paket yapın.

    milanodaki amcamında hepinize selamı var.

    Trafo: hocam yalnız bana İngilizce menü vermişsiniz.

    Garson: menümüz tektir efendim.

    Trafo: hadi ya Türkçe yok diyorsun yani. Karabiber ben burada yazılanlardan hiçbir şey anlamadım.

    Karabiber: al benden de o kadar.

    Orço: ya abicim ne takılıyorsun ya hepsinden söyle hangisini beğenirsek yeriz sanki parası bizden çıkacak Allah Allah!

    Furkan: afiyet şeker olsun kardeşim.

    Orço: eyvallah kardeşim benim be.

    abi alis i aradım yüzüme kapattı bi daha aradım

    bu atışımın adını feriha koydum

    Abi siz dördüncü ıstakozu paket yapın.

    milanodaki amcamında hepinize selamı var.
     



Sayfayı Paylaş