::::::::Knıght Online komedi::::::::

Konusu 'Sohbet' forumundadır ve YaRaLi CoCuQ tarafından 22 Mart 2008 başlatılmıştır.

  1. YaRaLi CoCuQ Well-Known Member


    Azrail elinde orak simsiyah pelerini ve bütün ihtişamı ile Knight
    Oyuncusunun yanına gelir

    Azrail : Evlat seni Almaya geldim!!! Gidiyoruz

    Oyuncu : Aga dur %3 kaldı level atlıcam
    Azrail : Ne diyorsun sen??? sen kimle konuştuğunu biliyormusun???

    Oyuncu : Hayır bilmiyom hangi clandasın
    Azrail : Ne diyorsun sen!!! Ben Azrail!!!

    Oyuncu o ara Knight kasmayı bırakır ve azraile yönelir
    Oyuncu : Ooo abi elindeki ne o öle bardishmi

    Azrail : Lan ne diyorsun geçircem şimdi kafana orağı. Bardish ne lan ORAK O
    Oyuncu : Duymadım valla abi. Forgettendanmı çıkyo? + bastınmı

    Azrail : Bırak laf kalabalığını son duanı et!!! Terlettin beni be
    Oyuncu : Abi terleme ya bak pelerin yapışmış terden sırtına. Ne o siyah

    pelerin? grade kaçsınız
    Azrail: LAN sen beni delirtecekmisinnnnnnnnnnn

    Oyuncu : Aga neden kızıyon yaw ne istiyon sen
    Azrail : Canına almaya geldim!!!! Öldüreceğim seni!!!

    Oyuncu : Aga öldürme ne olur knight clerkten paso 500 national point alyoz
    yaw para kalmadı Sende para varmı?

    Azrail : Ne yapacaksın ölüme giderken parayı??????
    Oyuncu : Azrail değilmisin son isteğim bu

    Azrail : Al şu 100 YTL'yi sus yeterki . hadi çabuk gideceğiz. Dellendirdin
    beni daha 1000 tane adam var öldürmem lazım

    Oyuncu : Aga bi günde o kadar adam öldürme . transfer yapıyor derler
    forumlarda ayrıca bu 100 YTL ile 20 tane GB alırım anca

    Azrail : Ne diyonn lan sennnnn. başıma belamısın sen yaaa
    Oyuncu : Bak sol profilden bakınca Aposlara benziyorsun

    Azrail : Senin canını almayacağım!!! Zaten bu oynadığın Oyun seni
    öldürmüş!!! ikinci kez ben alamam ben gidiyorum

    Oyuncu : Aga nereye gidiyon x3'de talos var gel keselim buffermısın sen..
    Alooo nereye gidiyorsunn

    Azrail : ALLAHIM NEYDİ GÜNAHIM BENİM!!!!
    Oyuncu : Shoutdan büyük yazma bağırma manan gider. Buda noobmu ne. Aga
    nereye gidiyornnnn Pelerin vercenmi bana? clan aga AGA AGA
     



  2. ShaDow_19 Well-Known Member

    :D Şu oyunu bana kimse sevdiremedi.. İyikide oynamıyorum kafam rahat ;)
     
  3. YaRaLi CoCuQ Well-Known Member

    Ben tekrar basladim:D
     
  4. ZodiaC Well-Known Member

    bende bi ara oynuyodumda oynamıyom daha..artık zevkı kactı lag gecmıyo sureklı lagda cz mı yapılır :(:(
     

Sayfayı Paylaş