En İyi Şampuan ve Saç Kremi Hangisi Sizce?

Konusu 'Saç Bakımı' forumundadır ve KaraMelek tarafından 5 Şubat 2010 başlatılmıştır.

  1. KaraMelek Well-Known Member


    En İyi Şampuan ve Saç Kremi Hangisi Sizce?
    Arkadaşlar şimdiye kadar denemediğim şampun kalmadı nerdeyse sadece loreal elseve den birazcık memnun kaldım. Sizler hangi şampuanı kullanıyorsunuz memnun kaldığınız varsa önerilerinizi bekliyorum.
     



  2. EmRe Well-Known Member

    walla blendax gibisi yok, saç kremide elidor kullanıyorum ama hiç memnun değilim saçlarımı hiç açmıyo çok zor tarıyorum iğrenç yani aldığımada çok pişmanım
     
  3. Aylinn Well-Known Member

    bende blendax tan hiç memnun kalmadım saçımı acayip kuruttu ve uçları hep kırıklarla doldu. Bide saçımı yıkadıktan sonra parlamayı bırak mat bir görünüm aldı. Şimdi marketlerde blendax olan rafları direkt geçiyorum. Arkadaşlar saç kreminde evet elidor çok kötü ama loreal elsev güzel saçları yumuşacık yapıyo üstelik tararkende çok kolay taranıyo hiç zorlanmıyorsunuz
     
  4. ot-gu Genel Sorumlu

    bir çok şampuan denedim halende kullanıyorum ama şuan zeytinyağlı yeşil sabun kullanmaya karar verdim ilk market alışverişinde alıp deneyeceğim fikirlerimi yazarım ilerleyen zamanlarda ;)
     
  5. pult Well-Known Member

    Saclarim dokulmeye basladi son bir yil icinde,hem cok uzun hemde artik yaslaniyorum ondan olsa gerek:),ara sirada beyazlamaya baslamis bir kac tel,bioxcin Aldim su son 3 aydir kullaniyorum gayet guzel geldi,turkiyeden almistim 2 kutu bakim seti bir uc ay daha gider gibi..
     
  6. ot-gu Genel Sorumlu

    buaralar benimde saçlar dökülüyor strestenmi anlamadımki zaten çokda gür değil. bioxcin kullanmayı düşünmüştüm bi araştırma yapayım dedim yaklaşık 1 ay kadar önce minoxidil %5 adlı bi ürün daha var Emre yorumlardan ve araştırmalarımdan çok daha etkili olduğunu öğrenmiştim ama fırsat bulup kullanmadım piyasada kaçakları ve orjinal olmayanlarıda çokmuş , bide sen araştır istersen ;)
     
  7. pult Well-Known Member

    Hocam rusyada yok o gibi seyler,turkiyeye gelince bir arastirayim..
     
  8. SeçiL Well-Known Member

    bende birçok şampuan denedim ama en kötüsü dove şampuan. acayip saç döküyor denemek isteyenlere asla tavsiye etmem.
     
  9. Dila Well-Known Member

    gerçekten saç dökmeyen bir şampuana rastlayan oldu mu arkadaşlar ben bugüne kadar hiç rastlamadım o yüzden hiçbirine iyi diyemiyorum ama memnun olmasamda panthene kullanıyorum alışkanlık olsa gerek
     
  10. Pelin Super Moderator

    Banyom yarım bıraktığım şampuanlarla doldu. şu anda Clear kullanıyorum sanki bu daha iyi gibi geldi bana :)
    bu arada şampuan denemelerine devam bakalım sonu nereye varacak.
     
  11. carmen Well-Known Member

    her ay markete gittiğimde farklı şampuan alıyorum hiçbirinden de memnun kalmıyorum hepside aynı valla, ama en iğrenci dove şampuan
     
  12. Ayşe Melek Well-Known Member

    panten doğal sentez serisinin saç bakım kremini aldım. sözde saç kırıklarını önlüyor ama tamamiyle yalan çünkü saçı hiç yumuşatmıyor hatta saç çok zor taranıyor buda saçı yıpratıyor. sadece kokusu güzel
     
  13. Hayal18 Active Member

    dove ısıya dayanıklı saç kremi aldım aşırı derecede saçımı döktü sakın almayın çok pişman olursuznuz
     

Sayfayı Paylaş