En Geniş Sapıklar Resmi

Konusu 'Diğer Resimler' forumundadır ve EmRe tarafından 17 Ekim 2007 başlatılmıştır.

  1. EmRe Well-Known Member


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     



  2. cihandra Member

    bu bir meziyetmi? yoksa ibadetmi nedir bu yaa ?içim dışıma çıktı böyle ibadette olmaz meziyet hiç olmaz .... allah hepsinin çarşısına göre pazar wersin .başka bişi diyemem...
     
  3. ShaDow_19 Well-Known Member

    Diyecek bişey yok... Gerizekalılar gurubu bunlardan çok var maalesef....
     
  4. berkamp Member

    iğrenç şeyler
     
  5. leonidas Well-Known Member

    dünyanın en aptal insanları...
     
  6. elif Moderator

    bunlar aşmış olayı :)
     
  7. blackangel Well-Known Member

    akıl sağlığı yerinde deil heralde bunların aklı başında bir insan yapamz bunları bence...
     
  8. EmRe Well-Known Member

    şuursuz bunlar
     
  9. mcrap Well-Known Member

    Sinir sistemini ya aldırmış yada çökmüş kişiler bunlar iğrenc
     
  10. cozy Active Member

    allah akıll falan bişilerrr wersin bunlara yaaaaa........ :(
     
  11. Pelin Super Moderator

    Allah akıl dagıtırken bunlar nerelerdeydi acabaa...
     
  12. EmRe Well-Known Member

    şuursuz bunlar yaaa ne anlıyolarsa
     
  13. utarit Well-Known Member

    Bunlar ne biçim insan yaa.Allah akıl fikir versin.
     
  14. seckinyd Well-Known Member

    bence bunlar ibadet ediyor yada ben öyle hatırlıyorum ama hakikaten eğer ibadetse çok zor bir ibadet tarzı :D:D
     
  15. serseri_aşık Well-Known Member

    kafası kırı ya bunların:D
     
  16. R.CARLOS Guest

    nasıl o acıya dayanıyorlar
     
  17. R.CARLOS Guest

    terbiyesiz ahlaksızlar
     
  18. mecay Well-Known Member

    adamlar acaba bunu ne için yapiyorlar
     
  19. gazi25 Well-Known Member

    manyak mı bunlar
     
  20. ZodiaC Well-Known Member

    mallık olsunda nasıl olursa olsun...
     

Sayfayı Paylaş