Benim Arkadaşim Oğlum Olmuş

Konusu 'Sohbet' forumundadır ve sky_seker tarafından 18 Eylül 2007 başlatılmıştır.

  1. sky_seker Member


    :):)Sevgili arkadaşlar sizlerle bişi paylaşmak istiyorum. belki de benim gibi milyonlarca insan var,her insan gibi bende zamanı gelince evlenmeyi düşündüm ve evlendim.şuan devam ediyo çok güzel .birde olmuz var,8 yaşında . ilk doğunca olum dedim can dedim candedim. caanımda zaten yanımız. yani ama olum büyüüdkce fark ettim ki oğul kimliğinden sıyrılıp kendi kimliğini kişiliğini kazan maya başladı. o zaman içimden kendi kendime olum yavaş yavaş büyüyo aramızda olum kelime si ban garip gibi geldi.konuşabiliyoz,şakalaşabiliyoruz oyunuyoruz sosyal hayatın gerkelerini yapıyoruz.hal böle olunca benim için oğul olan bir yandan da arkadaş olma kimliği içine giriyodu. önemli olanda bu ya zaten kimlik ne kadar oğul olsada davranışlarımız arkadaş kimliğine daha yakın gibibu olya bizle alakalı değil kendi kendi ne gelişen bir şeydi.ama çok güzelçünki
    oğul olunca sınır oluyo arkadaş olunca sınırlar biraz zorlanıyor buda hayatı bazı yerlerde çekilirhale getiriyor. benim gibi olan arkadaşlarıma benden tavsiye muhakkak bab oğul ilşkisinde kalmayın bence yapabilirseniz(EN İYİ ARKADAŞ) oğlunuz olacaktır.beni dinlediğiniz için sizlere tşk ederim.olum zanten benim ,ama arkadaş olmak apyarı bişi layık olmak lazımmm.oğlunuz olsada lazyık olmak lazımm......!!!!!!!!
     



  2. EmRe Well-Known Member

    saol baba bizde görürüz inşallah o günleri eyw.
     

Sayfayı Paylaş